lørdag 22. mai 2010

Helg igjen?


Så var det helg igjen og imorgen, Søndag den 23.mai skal lillesøster Maria konfirmeres.
Tenk at lille jenta er blitt så stor.
Blir vel litt stress i kirken med begge ungene, men har heldigvis masse familie rundt meg som kan trå til litt.

Fikk møte "Tante" Anne-Guri igår som jeg ikke har sett siden jeg var 17 år, hvis jeg husker rett?
Det var veldig koselig å se henne igjen.
Hun har jo også to barn som er ganske tett på.
Julie Helen på snart 3 år og lille Svenn Meyer på snar 1 år. Morsomt at ungene har fått nye lekekamerater for helgen.

I forrige uke var Arian på 2 års kontroll hos helsesøster.
Det var kjempegodt å få høre at han er såpass godt utviklet sosialt, motorisk og språklig.
Det som satt litt støkk i meg er å se at han klarte alle de tingene på denne "2-års testen" som Sander ikke klarte for bare 1 år siden. Man ser tydelig at Arian har gått forbi storebroren sin i utvikling. Men heldigvis med god hjelp fra barnehagen kommer Sander seg bra.
Han har begynt å snakke mer og er flink til å vise hva han vil selv om han ikke finner ordnene for det.

Tenk at jeg er så heldig egentlig. Jeg har to nydelige, velskapte, herlige gutter som jeg elsker mer enn alt!
Når man tenker på det så er det lett å glemme bekymringer og stress.
Jeg har hatt en periode nå der jeg føler at ting har gått bare nedover.
Det er så mye som skjer på en gang. Dette med Sander og ting som skjer ellers i livet mitt.
Man har lett for å bli litt trist til tider hvis man bruker for mye tid til å dvele ved leie tanker og følelser. Da er det godt å ha guttene mine. Bare jeg ser på dem kjenner jeg at jeg vil smile.

Nå venter vi bare på at den varme sommeren skal komme slik at vi kan dra ned til Taraldsvik å sykle i lekeparken. Ungene elsker å være ute. Jeg har store problemer med å få de med meg hjem etter en lang lekedag ute. De får aldri nok, og det er herlig å se at man har så aktive unger.

Jeg må bare si at jeg er kjemperørt over de fine tilbakemeldingene jeg har fått etter jeg laget denne bloggen. At så mange var intressert i å lese det jeg har skrevet hadde jeg aldri trodd. Og at de til og med finner det intressant er enda mer morsomt for min del.
Jeg kommer til å fortsette med å oppdatere her jevnlig fremover ettersom ting skjer med Sander og kommer også til å skrive om helt hverdagslige ting som skjer rundt oss.




God helg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar