onsdag 26. mai 2010

Idag fikk jeg rettet på nesten alt som gikk galt igår.
Var på Nav klokken 9.00 og de beklaget at de enda en gang hadde gjort en feil ved å stoppe sykepengene mine.
De hadde inne en legeerklæring fra legen der det står at jeg ikke kan være i aktivitet, så hun jeg pratet med kunne ikke skjønne at de ikke hadde sett dette før de stoppet utbetalingen.
Det blir i hvert fall ordnet nå, håper jeg.

Var å så på en leilighet idag. Den var veldig koselig og nyoppusset.
Håper jeg får den. Men det var mange andre der også å så på den.
Skal se på en annen leilighet på Fagernes også. Der var det 3 soverom så det hørtes jo kjempeflott ut.
Er bare spent på hva de skal ha i husleie de som leier ut.
Må jo se an litt hva jeg har råd til også.

Idag har Sander spist masse middag.
Godt å se at han har dager der han "fyller opp", siden han har perioder der han spiser nesten ingenting.
Har så lyst til å kjøpe han en sykkel med støttehjul. Han elsker å sykle og er veldig flink.
Får se hva man får til når skattepengene kommer.

Fikk også brev fra UNN i Tromsø idag. Der står det at om jeg vil ha time tidligere enn til høsten må jeg ta kontakt med HELFO Pasientformidling. Kanskje vi kommer inn på et annet sykehus da, siden det er fritt sykehusvalg i Norge.
Håper bare at vi slipper å vente helt til høsten.

Nå skal jeg vaske koppene mens guttene ser en film som heter "Venner for livet".
Det handler om en gutt og en hund som er bestevenner.
Ungene elsker den filmen, de er helt oppslukte.
Må vel få tak i noen esker også slik at jeg kan begynne så smått med å pakke.
Blir småkvalm av å tenke på å flytte.
Men heldigvis har jeg venner rundt meg som hjelper meg.





En dag møtte kjærlighet og vennskap hverandre.
Kjærlighet spurte vennskapet: "Hvorfor finnes du når jeg allerede eksisterer?"
Vennskap svarte: "For å lage smil der du etterlot deg tårer."

3 kommentarer:

  1. så bra at ting ordne sæ :) ikke no arti når alt går til helvette samtidig...! :s glede mæ til å høre fortsettelsen på symaskinen din :p hehe...

    SvarSlett
  2. Ja se der Flotte greier...
    Opel er ikke symaskin Ida... hehehehe

    Skal komme å se på den i morgen :)

    SvarSlett
  3. tusen takk remy :)
    Neida, e bare æ som e lei av å fikse på bilen. Men det blir nok bra til slutt. æ e gla i Opel æ :)

    SvarSlett