mandag 31. mai 2010



Jeg har hatt noen travle dager nå med underskriving av ny husleiekontrakt, og har ordnet med depositum.
Har endelig funnet en leilighet som passer meg og barna, så da blir det flytting til helgen og jeg gleder meg.
Mye stress siden begge barna fikk omgangssyken nå i helgen, men heldigvis begynner de å bli bedre.
Under flyttingen skal Sander være hos Farmor og Arian hos Mormor.

Må bare skryte at de flotte vennene jeg har! Og en familie som bestandig stiller opp.
Det er kjempemange som har tilbudt seg å hjelpe til med flyttingen.
En god venn har til og med ordnet henger og tilbudt seg å være sjåfør.

Klarer ikke helt å se for meg at jeg skulle kjøre med henger selv skjønner dere.
Det hadde blitt rivningsprosjekt hele veien fra der jeg bor nå og ned til den "nye" leiligheten.
Hvis jeg skulle rygget med henger hadde jeg nok truffet og knust alt i en mils omkrets.
Da er det bra at man har folk til å hjelpe seg ;)

Nå må jeg bare hive meg rundt å få pakket alt jeg har stablet opp.
Gruer meg litt da jeg ser at bare det siste året har jeg skaffet meg mye unødvendig å drasse på.
Går en del penger nå på flyttingen og reparasjoner på bilen.
Men da er det jo bra at jeg fikk igjen på skatten, ellers hadde det nok ikke gått rundt i det hele tatt her.

Nå skal jeg få ungene i seng og se om jeg er i pakkeform.
Har et par esker liggende, men må nok skaffe et par hundre til kanskje?
Folk må bare si ifra hvis de har noen de vil bli kvitt. Jeg trenger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar