mandag 6. september 2010

Skriveoppgave




Vi har nå begynt på vår første skriveoppgave på skolen. Merker at det er noen år siden jeg har skrevet noe som helst - forutenom denne bloggen her da.

Sliter med problemstillingen. Har "tenkt" frem to problemstilliger til nå, men er så vanskelig å finne stoff til akkurat de problemstillingene jeg har laget meg.

Må bruke hodet her altså. Dette er ikke som i Anatomi, der man kan lese seg til svaret...

Det er nok ikke fullt så ille som jeg skal ha det til da.
Det er bare det med å komme i gang etter 3 års opphold fra skolebenken.

Temaet er taushetsplikt og så har vi skrevet problemstillinger ut ifra det. Jeg tenker litt på å skrive om noe rundt hva legens opplysningsplikt innebærer og hvor grensen går når det gjelder å holde taushetsplikten ved abort hos mindreårige, (under seksuell lavalder).

Virker som et bredt tema, men det er ikke mye å finne om det på nett i artikler ol.
Er jo veldig intressant da, eller hva synes dere?

Er vel ikke noe annet å gjøre enn å bare hive seg ut i det og stå på som bare juling, så blir det nok bra til slutt!
Ønsk meg lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar