onsdag 1. september 2010

Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen

Plutselig var vi i September og høsten er et faktum.
Det er jo bare å se ut vinduet så skjønner man jo fort at sommeren er tapt.
Det regner ute og byen er grå.
Jeg har vondt i de fleste ledd i hele kroppen og gjesper hvert halve minutt.
Man kan vel ikke gjøre så mye mer enn å glemme det dårlige været og heller sette seg inne på skolen å kose med Anatomiboka.
Anatomi, litt av et utfordrende fag må jeg si.
Mye pugging, men det er også det mest intressante faget synes jeg.
Gøy å lære om kroppens funksjoner og å kunne koble den kunnskapen opp imot livet i hverdagen.

Det går flott faktisk og jeg trives kjempegodt på skolen.
Jeg har blitt veldig glad i folkene i klassen og på skolen generelt. Mange trivelige mennesker her fra overalt faktisk.

27 August var det Skjomen - Helt rått. (Festival i Skjomen.)
Og det var også helt rått! Koste meg masse med TNT på menyen på fredagskvelden.

Har også fått telefon fra barnehabiliteringen i Tromsø. De kommer hit 25.Oktober og skal observere Sander i Barnehagen. Så har vi et oppsummeringsmøte senere på dagen. Er spent på hva de har å si og hva vi nå konkret kan forholde oss til/hva som blir gjort.

Dette ble bare en kort oppdatering fra denne fronten for denne gang.
Kan ikke sitte å kose meg med blogg nå når jeg skal bruke tiden på Anatomi og vi har eksamen den 16 Desember. Bare å lese så det sitter!
God Høst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar