onsdag 19. januar 2011

God morgen alle sammen!


Sander <3

Det er ganske utrolig at jeg er så dårlig på å skrive litt oftere på bloggen. Jeg føler at dagene går i ett og at jeg har veldig mye å gjøre, men det er jo en ganske dårlig unnskyldning når jeg vet at det bare tar noen få minutter å skrible litt her. Det er også veldig godt å få ut litt av tankene sine her, så dette bør jeg gjøre oftere! Akkurat nå sitter jeg i 3 etg på Harstad Sykehus, på pasienthotellet. Sander skal ha sin depriverte søvn EEG kl 08.15 imorgen. Eller kanskje jeg skal si idag, siden klokken er 06.11 på morgenen. Er litt døgnvill etter en ganske lang våkenatt. Sander trengte ikke å våkne før klokken 04.00. Men jeg slet med å få sove, så det har blitt litt døgning på meg. Tiden får jeg til å gå ved å se litt film, og såklart bloggskriving! Håper de finner ut noe på denne registreringen, slik at Sander kan få litt hjelp og forhåpentligvis mye bedre nattesøvn.

Klarte heldigvis å tilpasse denne dagen med skolen også. Vi hadde praksisforberedelse idag og skulle på praksissalen å øve på stell av akutte og kroniske sår. Klassen blir da delt i to der halve er på praksissal på torsdag og resten på Fredag. Jeg var heldig og fikk byttet over til fredag med noen fra klassen min, slik at jeg fikk Torsdag fri til å være i Harstad.

Må foressten fortelle om resultatet på Anatomieksamen! Jeg fikk en B og det er jeg helt overlykkelig over! Tenk, det var ingen som fikk A, så da er jeg veldig fornøyd med egen innsats. Takket være ekstremt mye lesing kom jeg i mål med Anatomien, som først virket så umulig! Nå begynner vi med medikamentregning og mikrobiologi. Ganske skumle fag det også, men det må vel gå det også.

Tiden gikk jammen fort når jeg satt meg ned å begynte å skrive. Klokken en snart halv 7 på morningen og jeg skal begynne å pakke litt smått sammen her, slik at vi kan dra hjem med en gang vi er ferdige. Gruer meg litt til å kjøre. Det er veldig glatt og igår snødde det voldsomt fra Bogen til Harstad. Jeg så omentrent ingenting. Kjenner virkelig at jeg gleder meg til sommeren! Håper den blir varm.

Nå er det bare å hive seg rundt på rommet her. Skal jo innom Coop OBS å se om jeg finner billige skipakker til guttene. De har så lyst til å gå på ski, og jeg irriterer meg over at jeg ikke tenkte på ski som julegave. Tanken slo meg ikke før nå skikkelig.

Jaja, mitt første blogginnlegg fra telefonen! Iphone4 er en genial telefon. Vi snakkes:-)



Arian <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar