mandag 14. februar 2011

Ubrukelige Mandag!

Det er 15- grader ute og jeg fryser. Bilen starter såvidt, og når den starter så er det likevel 5 tonn med is på vinduene, som må skrapes bort. What a happy valentine! Solen tittet i alle fall frem. Og det er en fantastisk følelse å få sollys i ansiktet etter måneder med kulde og mørke. Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor jeg fortsatt bor i kalde nord siden jeg hater kulde så voldsomt. Det er jo faktisk mørk og kaldt her mesteparten av året, og de fleste sommerferiene jeg har hatt har vært like nitriste her oppe. Men så er det vel så at Nord-norge har sin egen sjarm? Vi har en flott bakke i Narvik, vi kan kjøre scooter på Riksgränsen og gå på ski. Så her er det bare å bite tennene sammen mot kulda. Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær? Jeg tror jeg bare går å legger meg... Så er det Valentines day idag også. En dag som skal være fylt med varme og kjærlighet. Kvalme.. Jeg tror heller jeg satser på en varm dusj akkurat nå, i denne forbaska kulden. Og så får jeg og min kjære kose oss med god middag når han er ferdig på jobb. Jeg kjenner at jeg gleder meg voldsomt til det blir vår ute! Fuglesang, rennende vann, sol, grønne skoger, lukten av friskt hav, varm vind, grilling, øl og ferie! Satser på at denne sommeren blir bra! Akkurat nå får jeg bare tåle denne kulden så inderlig vel og slutte med å være så negativ! Nok en gang: Happy valentinesday alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar